Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster
Yıl 2024, Cilt: 11 Sayı: 1, 65 - 79, 30.04.2024
https://doi.org/10.30900/kafkasegt.1448983

Öz

Kaynakça

  • Abd-El Khalick, F., & Lederman, N.G. (2000a). The influence of history of science courses on students‟ views of nature of science. Journal of Research in Science Teaching, 37(10),1057–1095. doi:10.1002/1098-2736(200012)37:10<1057::AID-TEA3>3.0.CO;2-C
  • Abd-El-Khalick, F. & Lederman, N.G. (2000)b. Improving ScienceTeachers‟ Conceptions of Nature of Science: A Critical Review of the Literature. International Journal of Science Education ,22 (7), 665-701. doi:10.1080/09500690050044044
  • Akerson, V. L., Cesljarev, C., Liu, C., Lederman, J., Lederman, N., & El Ahmadie, N. (2024). Third and fourth grade students’ conceptions of the nature of scientific inquiry. International Journal of Science Education, 46(3), 205-221. doi:10.1080/09500693.2023.2226333
  • Akerson,, V.& Donnelly, L.A. (2010). Teaching Nature of Science to K-2 Students: What Understandings Can They Attain? International Journal of Science Education, 32 (1), 97-124. doi:10.1080/09500690902717283
  • Akerson, V.L. & Abd-El-Khalick, F. (2005) “How should I know what scientists do?- I am just a kid” : fourth-grade students‟ conceptions of nature of science, Journal of Elementary Science Education, 17(1), 1-11. doi:10.1007/BF03174669
  • Akerson, V.L., Avşar Erumit, B. & Elcan Kaynak, N. (2019) Teaching Nature of Science through children’s literature: an early childhood preservice teacher study. International Journal of Science Education, 1464-5289. doi:10.1080/09500693.2019.1698785
  • Alan, Ü. (2014). Okulöncesi dönem çocuklarının bilimin doğasına ilişkin anlayışlarının incelenmesi. (Unpublished master’s thesis). Anadolu Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eskişehir.
  • Anagün, Ş. S.(2008). İlköğretim beşinci sınıf öğrencilerinde yapılandırmacı öğrenme yoluyla fen okuryazarlığının geliştirilmesi: Bir eylem araştırması. (Yayınlanmamış doktora tezi). Anadolu Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eskişehir.
  • Avşar-Erumit, B., & Akerson, V. L. (2022). Using Children’s Literature in the Middle School Science Class to Teach Nature of Science: Preservice Teachers’ Development of Sources. Science & Education, 1-25. doi:10.1007/s11191-021-00274-3
  • Biçici, N. (2006). Annelerin çocuk kitabı seçimi hakkındaki görüşleri. (Unpublished master’s thesis). Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Afyonkarahisar.
  • Coşkun, H. (2012). Bilimsel öyküler içeren eğitsel oyunlar ile fen öğretiminin öğrencilerin akademik başarısına etkisi. (Unpublished master’s thesis). Erciyes Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Kayseri.
  • Creswell, J. W.(2016). Nitel araştırma yöntemleri. Siyasal: Ankara.
  • Cruz, C., & Breda, A. (2024). Children's Literature: A Contribution to the Emergence of Science in the Early Years. International Journal on Social and Education Sciences, 6(1), 1-19. . doi:10.46328/ijonses.613
  • Çalışkan, F (2005). İlköğretim 4. sınıf sosyal bilgiler dersinde aktif öğrenme yöntemlerinden çözümlemeli öykü yönteminin öğrencilerin akademik başarılarına, tutumlarına ve aktif öğrenme düzeylerine etkisi. (Unpublished master’s thesis). Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Hatay.
  • Çelik, S. (2016). Sekizinci sınıf öğrencilerinin bilimin doğasına yönelik anlayışlarının geliştirilmesinde kavram karikatürü kullanımı. (Unpublished master’s thesis). Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, Balıkesir.
  • Çetin, G. (2019). Kavram karikatürlerinin öğrencilerin bilimin doğası anlayışları üzerine etkisi. (Unpublished master’s thesis). Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Hatay.
  • Demircioğlu, H. Demircioğlu, G. & Ayas, A. (2006). Hikâyeler ve kimya öğretimi. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 30(30), 110-119.
  • Deve, F. (2015). Bilim tarihi destekli ışık ünitesinin 7. sınıf öğrencilerinin bilimin doğası anlayışlarına etkisi. (Unpublished master’s thesis). Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, Rize.
  • Doğan, N., & Abd‐El‐Khalick, F. (2008). Turkish grade 10 students' and science teachers' conceptions of nature of science: A national study. Journal of research in Science Teaching, 45(10), 1083-1112. doi:10.1002/tea.20243
  • Doğan, N., Çakıroğlu, J., Bilican, K., & Çavuş, S. (2012). Bilimin doğası ve öğretimi ,Ankara: Pegem Akademi Erdoğan, R. (2004). Investigation of the preservice science teachers’ views on nature of science. (Unpublished master’s thesis). Middle East Technical University, Ankara.
  • Avsar Erumit, B., & Akerson, V. L. (2022). Using Children’s Literature in the Middle School Science Class to Teach Nature of Science: Preservice Teachers’ Development of Sources. Science & Education, 1-25. doi:10.1007/s11191-021-00274-3
  • Gölcük, A. (2017). Bilimsel hikâyelerle desteklenen fen eğitiminin öğrencilerin yaratıcılıkları ve duyuşsal özellikleri üzerindeki etkileri. (Unpublished master’s thesis). Hacettepe Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara.
  • Hanuscin, D. ve Lee, E. (2009). helping students understand the nature of science. Science and Children, 64-65. https://search.proquest.com/openview/d8aabec64fa3b602c405c67e5a6c553f/1?pq-origsite=gscholar&cbl=41736
  • Kampourakis, K. ve Gripiotis, C. (2015). Darwinism in context: An interdisciplinary, highly contextualized course on nature of science. Perspectives in Science, 5, 25–35. doi:10.1016/j.pisc.2015.05.002
  • Kapucu, M.S. (2013). Fen ve teknoloji dersinde belgesel kullanılmasının 8. Sınıf öğrencilerinin hücre ile kuvvet konularındaki başarılarına ve bilimin doğası hakkındaki görüşlerine etkisi. (Yayınlanmamış doktora tezi). Hacettepe Üniversitesi. Sosyal Bilimler Enstitüsü, Ankara.
  • Khishfe, R. (2008). The development of seventh graders' views of nature of science. Journal of Research in Science Teaching, 45(4), 470-496. doi:10.1002/tea.20230
  • Khishfe, R. F., & Abd-El Khalick, F. (2002). Influence of the explicit and implicit inqury-oriented instruction on sixth graders‟ views of nature of science. Journal of Research in Science Teaching, 39(7), 551-578. doi:10.1002/tea.10036
  • Khishfe, R. ve Lederman, N. (2007). Relationship between instructional context and views of nature of science. International Journal of Science Education, 29(8), 939–961. doi:10.1080/09500690601110947
  • Köseoğlu, F., Tümay, H., & Budak, E. (2008). Bilimin doğası hakkında paradigma değişimleri ve öğretimi ile ilgili yeni anlayışlar. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 28(2), 221-237.
  • Lederman, J. S., & Khishfe, R. (2002). Views of nature of science, Form D. Unpublished paper. Illinois Institute of Technology, Chicago, IL.
  • Lederman, N. G. & O’Malley, M. (1990). Students’ perceptions of tentativeness in science: development, use, and sources of change. Science Education, 74, 2, 225-239. doi:10.1002/sce.3730740207
  • Lederman, N. G. (1992). Students’ and teachers’ conceptions about the nature ofscience: A review of the research. Journal of Research in Science Teaching,29, 331–359. doi:10.1002/tea.3660290404
  • Lederman, N. G. (2004). Syntax of nature of science within ınquiry and science ınstruction. Scientific Inquiry and Nature of Science. Implications for Teaching, Learning and Teacher Education. Flick, L. B. ve Lederman, N. G. (Editörler). s. 301-317. The Netherlands: Springer Academic Publishers.
  • Liu, X. (2009). Beyond Science Literacy: Science and the Public. International Journal of Environmental & Science Education. 4(3),301-311.
  • MEB (2018). Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı. Erişim Tarihi:10.11.2019.[http://mufredat.meb.gov.tr/Dosyalar/201812312311937-FEN%20B%C4%B0L%C4%B0MLER%C4%B0%20%C3%96%C4%9ERET%C4%B0M%20PROGRAMI2018.pdf] Merriam, S. B. (2015). Nitel araştırma; Desen ve uygulama için bir rehber. Nobel: Ankara.
  • Murphy, C., Smith, G. & Broderick, N. A (2021).Starting Point: Provide Children Opportunities to Engage with Scientific Inquiry and Nature of Science. Research in Science Education, 51, 1759–1793 . doi:10.1007/s11165-019-9825-0
  • Pekmezci, S. (2014). Bilişim teknolojileri destekli kısa hikâyelerin öğrencilerin başarıları, özyeterlik algıları ve fene yönelik tutumlarına etkisi. (Unpublished master’s thesis). Pamukkale Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Denizli.
  • Quigley, C., Pongsanon, K., ve Akerson, V. L. (2010). If we teach them, they can learn: Young students views of nature of science aspects to early elementary students during an informal science education program. Journal of Science Teacher Education, 21 (7), 887–907 doi:10.1007/s10972-009-9164-5
  • Tatar, E., Karakuyu, Y., & Tüysüz, C. (2011). Sınıf öğretmeni adaylarının bilimin doğası kavramları: Teori, yasa ve hipotez. Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 8(15), 363-370.
  • Roberts, D. A., and Bybee, R. W. (2014). “Scientific literacy, science literacy, and science education,” in Handbook of Research on Science Education. Vol. 2. eds. Lederman, N. G., and Abell, S. K. (New York: Routledge), 559–572.
  • Turgut, G. ve Tarık, K. (2015). Bilgisayar destekli hikâye anlatımı yöntemi: Alanyazın araştırması, Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry, 6 (2), 97-121. doi:10.17569/tojqi.57305
  • Yıldırım, A. & Şimşek, H. (2016). Sosyal bilimlerde nitel araştırma yöntemleri. Ankara: Seçkin. Yılmaz, A. (2016). İlköğretim 8. sınıf fen ve teknoloji dersi hücre bölünmesi ve kalıtım ünitesi etkinliklerinin öğrencilerin bilimin doğasına ilişkin görüşlerine etkisi. (Unpublished master’s thesis). Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, Balıkesir.
  • Yılmaz, T. (2013). Kavram karikatürleriyle desteklenmiş bilimsel hikâyelerin öğrencilerin akademik başarıları, tutumları ve motivasyonları üzerine etkisi. (Unpublished master’s thesis). Celal Bayar Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, Manisa.
  • Yiğit, E. Ö. (2007). Öyküleştirme yönteminin 6. sınıf sosyal bilgiler programı ülkemizin kaynakları ünitesindeki öğrenci başarısı üzerine etkisi. (Unpublished master’s thesis), Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bolu.

Developing Primary School Students' Views on the Nature of Science by Storytelling

Yıl 2024, Cilt: 11 Sayı: 1, 65 - 79, 30.04.2024
https://doi.org/10.30900/kafkasegt.1448983

Öz

The study aimed to explore the development of third graders' nature of science views by using children's literature. The participants of the study was 18 third graders (12 F, 6 M) aged to 8-9 years old. The method of the study was a basic interpretive qualitative study and data were collected by means of open-ended questionnaires, reflective journals, and semi-structured interviews. The implementation of the study was taken for seven weeks and students enrolled in explicit -reflective nature of science activities coupled with childrens’ literature highlighting stories including nature of science. The results of the study showed that, primary students improved their NOS views mostly categırized as adequate or informed view.Our research findings revealed that, story telling could be a strong pedagogical tool in developing children’s nature of science views.

Kaynakça

  • Abd-El Khalick, F., & Lederman, N.G. (2000a). The influence of history of science courses on students‟ views of nature of science. Journal of Research in Science Teaching, 37(10),1057–1095. doi:10.1002/1098-2736(200012)37:10<1057::AID-TEA3>3.0.CO;2-C
  • Abd-El-Khalick, F. & Lederman, N.G. (2000)b. Improving ScienceTeachers‟ Conceptions of Nature of Science: A Critical Review of the Literature. International Journal of Science Education ,22 (7), 665-701. doi:10.1080/09500690050044044
  • Akerson, V. L., Cesljarev, C., Liu, C., Lederman, J., Lederman, N., & El Ahmadie, N. (2024). Third and fourth grade students’ conceptions of the nature of scientific inquiry. International Journal of Science Education, 46(3), 205-221. doi:10.1080/09500693.2023.2226333
  • Akerson,, V.& Donnelly, L.A. (2010). Teaching Nature of Science to K-2 Students: What Understandings Can They Attain? International Journal of Science Education, 32 (1), 97-124. doi:10.1080/09500690902717283
  • Akerson, V.L. & Abd-El-Khalick, F. (2005) “How should I know what scientists do?- I am just a kid” : fourth-grade students‟ conceptions of nature of science, Journal of Elementary Science Education, 17(1), 1-11. doi:10.1007/BF03174669
  • Akerson, V.L., Avşar Erumit, B. & Elcan Kaynak, N. (2019) Teaching Nature of Science through children’s literature: an early childhood preservice teacher study. International Journal of Science Education, 1464-5289. doi:10.1080/09500693.2019.1698785
  • Alan, Ü. (2014). Okulöncesi dönem çocuklarının bilimin doğasına ilişkin anlayışlarının incelenmesi. (Unpublished master’s thesis). Anadolu Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eskişehir.
  • Anagün, Ş. S.(2008). İlköğretim beşinci sınıf öğrencilerinde yapılandırmacı öğrenme yoluyla fen okuryazarlığının geliştirilmesi: Bir eylem araştırması. (Yayınlanmamış doktora tezi). Anadolu Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eskişehir.
  • Avşar-Erumit, B., & Akerson, V. L. (2022). Using Children’s Literature in the Middle School Science Class to Teach Nature of Science: Preservice Teachers’ Development of Sources. Science & Education, 1-25. doi:10.1007/s11191-021-00274-3
  • Biçici, N. (2006). Annelerin çocuk kitabı seçimi hakkındaki görüşleri. (Unpublished master’s thesis). Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Afyonkarahisar.
  • Coşkun, H. (2012). Bilimsel öyküler içeren eğitsel oyunlar ile fen öğretiminin öğrencilerin akademik başarısına etkisi. (Unpublished master’s thesis). Erciyes Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Kayseri.
  • Creswell, J. W.(2016). Nitel araştırma yöntemleri. Siyasal: Ankara.
  • Cruz, C., & Breda, A. (2024). Children's Literature: A Contribution to the Emergence of Science in the Early Years. International Journal on Social and Education Sciences, 6(1), 1-19. . doi:10.46328/ijonses.613
  • Çalışkan, F (2005). İlköğretim 4. sınıf sosyal bilgiler dersinde aktif öğrenme yöntemlerinden çözümlemeli öykü yönteminin öğrencilerin akademik başarılarına, tutumlarına ve aktif öğrenme düzeylerine etkisi. (Unpublished master’s thesis). Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Hatay.
  • Çelik, S. (2016). Sekizinci sınıf öğrencilerinin bilimin doğasına yönelik anlayışlarının geliştirilmesinde kavram karikatürü kullanımı. (Unpublished master’s thesis). Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, Balıkesir.
  • Çetin, G. (2019). Kavram karikatürlerinin öğrencilerin bilimin doğası anlayışları üzerine etkisi. (Unpublished master’s thesis). Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Hatay.
  • Demircioğlu, H. Demircioğlu, G. & Ayas, A. (2006). Hikâyeler ve kimya öğretimi. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 30(30), 110-119.
  • Deve, F. (2015). Bilim tarihi destekli ışık ünitesinin 7. sınıf öğrencilerinin bilimin doğası anlayışlarına etkisi. (Unpublished master’s thesis). Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, Rize.
  • Doğan, N., & Abd‐El‐Khalick, F. (2008). Turkish grade 10 students' and science teachers' conceptions of nature of science: A national study. Journal of research in Science Teaching, 45(10), 1083-1112. doi:10.1002/tea.20243
  • Doğan, N., Çakıroğlu, J., Bilican, K., & Çavuş, S. (2012). Bilimin doğası ve öğretimi ,Ankara: Pegem Akademi Erdoğan, R. (2004). Investigation of the preservice science teachers’ views on nature of science. (Unpublished master’s thesis). Middle East Technical University, Ankara.
  • Avsar Erumit, B., & Akerson, V. L. (2022). Using Children’s Literature in the Middle School Science Class to Teach Nature of Science: Preservice Teachers’ Development of Sources. Science & Education, 1-25. doi:10.1007/s11191-021-00274-3
  • Gölcük, A. (2017). Bilimsel hikâyelerle desteklenen fen eğitiminin öğrencilerin yaratıcılıkları ve duyuşsal özellikleri üzerindeki etkileri. (Unpublished master’s thesis). Hacettepe Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara.
  • Hanuscin, D. ve Lee, E. (2009). helping students understand the nature of science. Science and Children, 64-65. https://search.proquest.com/openview/d8aabec64fa3b602c405c67e5a6c553f/1?pq-origsite=gscholar&cbl=41736
  • Kampourakis, K. ve Gripiotis, C. (2015). Darwinism in context: An interdisciplinary, highly contextualized course on nature of science. Perspectives in Science, 5, 25–35. doi:10.1016/j.pisc.2015.05.002
  • Kapucu, M.S. (2013). Fen ve teknoloji dersinde belgesel kullanılmasının 8. Sınıf öğrencilerinin hücre ile kuvvet konularındaki başarılarına ve bilimin doğası hakkındaki görüşlerine etkisi. (Yayınlanmamış doktora tezi). Hacettepe Üniversitesi. Sosyal Bilimler Enstitüsü, Ankara.
  • Khishfe, R. (2008). The development of seventh graders' views of nature of science. Journal of Research in Science Teaching, 45(4), 470-496. doi:10.1002/tea.20230
  • Khishfe, R. F., & Abd-El Khalick, F. (2002). Influence of the explicit and implicit inqury-oriented instruction on sixth graders‟ views of nature of science. Journal of Research in Science Teaching, 39(7), 551-578. doi:10.1002/tea.10036
  • Khishfe, R. ve Lederman, N. (2007). Relationship between instructional context and views of nature of science. International Journal of Science Education, 29(8), 939–961. doi:10.1080/09500690601110947
  • Köseoğlu, F., Tümay, H., & Budak, E. (2008). Bilimin doğası hakkında paradigma değişimleri ve öğretimi ile ilgili yeni anlayışlar. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 28(2), 221-237.
  • Lederman, J. S., & Khishfe, R. (2002). Views of nature of science, Form D. Unpublished paper. Illinois Institute of Technology, Chicago, IL.
  • Lederman, N. G. & O’Malley, M. (1990). Students’ perceptions of tentativeness in science: development, use, and sources of change. Science Education, 74, 2, 225-239. doi:10.1002/sce.3730740207
  • Lederman, N. G. (1992). Students’ and teachers’ conceptions about the nature ofscience: A review of the research. Journal of Research in Science Teaching,29, 331–359. doi:10.1002/tea.3660290404
  • Lederman, N. G. (2004). Syntax of nature of science within ınquiry and science ınstruction. Scientific Inquiry and Nature of Science. Implications for Teaching, Learning and Teacher Education. Flick, L. B. ve Lederman, N. G. (Editörler). s. 301-317. The Netherlands: Springer Academic Publishers.
  • Liu, X. (2009). Beyond Science Literacy: Science and the Public. International Journal of Environmental & Science Education. 4(3),301-311.
  • MEB (2018). Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı. Erişim Tarihi:10.11.2019.[http://mufredat.meb.gov.tr/Dosyalar/201812312311937-FEN%20B%C4%B0L%C4%B0MLER%C4%B0%20%C3%96%C4%9ERET%C4%B0M%20PROGRAMI2018.pdf] Merriam, S. B. (2015). Nitel araştırma; Desen ve uygulama için bir rehber. Nobel: Ankara.
  • Murphy, C., Smith, G. & Broderick, N. A (2021).Starting Point: Provide Children Opportunities to Engage with Scientific Inquiry and Nature of Science. Research in Science Education, 51, 1759–1793 . doi:10.1007/s11165-019-9825-0
  • Pekmezci, S. (2014). Bilişim teknolojileri destekli kısa hikâyelerin öğrencilerin başarıları, özyeterlik algıları ve fene yönelik tutumlarına etkisi. (Unpublished master’s thesis). Pamukkale Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Denizli.
  • Quigley, C., Pongsanon, K., ve Akerson, V. L. (2010). If we teach them, they can learn: Young students views of nature of science aspects to early elementary students during an informal science education program. Journal of Science Teacher Education, 21 (7), 887–907 doi:10.1007/s10972-009-9164-5
  • Tatar, E., Karakuyu, Y., & Tüysüz, C. (2011). Sınıf öğretmeni adaylarının bilimin doğası kavramları: Teori, yasa ve hipotez. Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 8(15), 363-370.
  • Roberts, D. A., and Bybee, R. W. (2014). “Scientific literacy, science literacy, and science education,” in Handbook of Research on Science Education. Vol. 2. eds. Lederman, N. G., and Abell, S. K. (New York: Routledge), 559–572.
  • Turgut, G. ve Tarık, K. (2015). Bilgisayar destekli hikâye anlatımı yöntemi: Alanyazın araştırması, Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry, 6 (2), 97-121. doi:10.17569/tojqi.57305
  • Yıldırım, A. & Şimşek, H. (2016). Sosyal bilimlerde nitel araştırma yöntemleri. Ankara: Seçkin. Yılmaz, A. (2016). İlköğretim 8. sınıf fen ve teknoloji dersi hücre bölünmesi ve kalıtım ünitesi etkinliklerinin öğrencilerin bilimin doğasına ilişkin görüşlerine etkisi. (Unpublished master’s thesis). Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, Balıkesir.
  • Yılmaz, T. (2013). Kavram karikatürleriyle desteklenmiş bilimsel hikâyelerin öğrencilerin akademik başarıları, tutumları ve motivasyonları üzerine etkisi. (Unpublished master’s thesis). Celal Bayar Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, Manisa.
  • Yiğit, E. Ö. (2007). Öyküleştirme yönteminin 6. sınıf sosyal bilgiler programı ülkemizin kaynakları ünitesindeki öğrenci başarısı üzerine etkisi. (Unpublished master’s thesis), Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bolu.
Toplam 44 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil İngilizce
Konular İlköğretim, Fen Bilgisi Eğitimi
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Hakan Ertaş 0000-0001-9768-1276

Kader Bilican 0000-0001-9768-1276

Erken Görünüm Tarihi 22 Nisan 2024
Yayımlanma Tarihi 30 Nisan 2024
Gönderilme Tarihi 8 Mart 2024
Kabul Tarihi 19 Nisan 2024
Yayımlandığı Sayı Yıl 2024 Cilt: 11 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Ertaş, H., & Bilican, K. (2024). Developing Primary School Students’ Views on the Nature of Science by Storytelling. E-Kafkas Journal of Educational Research, 11(1), 65-79. https://doi.org/10.30900/kafkasegt.1448983

19190   23681     19386        19387