Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Buşra Nayıroğlu
Buşra Nayıroğlu
Yüksek Lisans
TC MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI RİZE
Yayın
3
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
1
3
Yayın
0
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
0000-0003-2440-2445
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Matematik Eğitimi
Kurum
TC MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI RİZE
Yayınlar
TÜBİTAK 4004 Kapsamında Ortaokul Öğrencilerine Yönelik Gerçekleştirilen “Benim Aklım Matematiğe Keser ” Projesinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Buşra Nayıroğlu
,
Tayfun Tutak
,
Tuba Özer
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Anatolian Education Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
272
0
FAVORİ
272
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Using Web 2.0 Tools in Algebra Teaching on Student Success and Attitude
Yazarlar:
Buşra Nayıroğlu
,
Tayfun Tutak
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International e-Journal of Educational Studies
DOI: 10.31458/iejes.1270732
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
262
0
FAVORİ
262
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜBİTAK 4006 Bilim Fuarında Yer Alan Matematik Projelerine Yönelik Öğretmen ve Öğrenci Görüşlerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Bilal Baldemir
,
Buşra Nayıroğlu
,
Tayfun Tutak
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18506/anemon.1169387
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
309
0
FAVORİ
309
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
International e-Journal of Educational Studies
Journal of Anatolian Education Research
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
The Effect of Using Web 2.0 Tools in Algebra Teaching on Student Success and Attitude
Yazarlar:
Buşra Nayıroğlu
,
Tayfun Tutak
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International e-Journal of Educational Studies
DOI: 10.31458/iejes.1270732
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
262
1
ATIF
0
FAVORİ
262
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat