avatar
Erdi Okan Yılmaz Dr. Öğr. Üyesi UŞAK ÜNİVERSİTESİ
Yayın 5 Hakemlik 8 CrossRef Atıf 10 TR Dizin Atıf 2
5 Yayın
8 Hakemlik
10 CrossRef Atıf
2 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Öğretim Tasarımı Eğitim Teknolojisi ve Bilgi İşlem Fotoğrafçılık Dağcılık

Kurum

UŞAK ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

0

1

758

COVID-19 SALGINI ÖĞRETMENLERİN DİJİTAL YETERLİLİKLERİNİ NASIL ETKİLEDİ?
Yayın Bilgisi: 2022 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.896996
ATIF 10 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1563

10

1

1563

0

1

585

0

1

314

Tartışma odaklı tersdüz öğrenme ortamlarının etkililiğinin incelenmesi
Yazarlar: Erdi Okan Yılmaz , Nurettin Şimşek
DOI: 10.21449/ijate.1126788
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 352

0

1

352

Yayınlar

Tartışma odaklı tersdüz öğrenme ortamlarının etkililiğinin incelenmesi
Yazarlar: Erdi Okan Yılmaz , Nurettin Şimşek
DOI: 10.21449/ijate.1126788
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 352

1

352

COVID-19 SALGINI ÖĞRETMENLERİN DİJİTAL YETERLİLİKLERİNİ NASIL ETKİLEDİ?
Yayın Bilgisi: 2022 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.896996
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1563

1

1563

1

314

1

585

1

758

Yayınlar

COVID-19 SALGINI ÖĞRETMENLERİN DİJİTAL YETERLİLİKLERİNİ NASIL ETKİLEDİ?
Yayın Bilgisi: 2022 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.896996
ATIF 10 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1563

10

1

1563

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.