avatar
Süleyman Nihat Şad Prof. Dr. INONU UNIV
Yayın 31 Hakemlik 6 CrossRef Atıf 41 TR Dizin Atıf 190
31 Yayın
6 Hakemlik
41 CrossRef Atıf
190 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Eğitim Programları ve Öğretim

Kurum

INONU UNIV

Popüler Yayınları

0

3

2140

1

2

701

2

1

1415

1

1

2253

3

1

1921

Yayınlar

0

107

0

611

1

1534

0

1550

0

841

0

850

0

1067

0

1564

0

412

0

1187

1

2253

3

2140

1

1921

0

4416

1

1415

Psikolojide Tematik Analizin Kullanımı
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 10751

1

10751

1

3259

Facebook as a Peer-Assessment Platform: A Case Study in Art Teacher Education Context
Yazarlar: Yasemin Ersöz, Süleyman Nihat Şad
DOI: 10.21449/ijate.478277
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 997

0

997

0

6172

0

1579

0

2735

0

3058

0

3157

İlkokul İkinci Sınıf İngilizce Dersi Bağlamında Dinleme Becerisi Öğretimi: Bir Durum Çalışması
Yazarlar: Süleyman Şad , Merve Karaova
DOI: 10.14689/issn.2148-2624.1.3c2s4m
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2436

0

2436

0

5331

0

941

0

3604

Yayınlar

1

1

1534

1

0

1550

1

0

841

1

2

701

2

0

1067

1

1

2253

1

0

1367

3

1

1921

Using Kahoot! as a Gamified Formative Assessment Tool: A case study
DOI: 10.17985/ijare.645584
ATIF 7 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4416

7

0

4416

2

1

1415

2

1

3259

Facebook as a Peer-Assessment Platform: A Case Study in Art Teacher Education Context
Yazarlar: Yasemin Ersöz, Süleyman Nihat Şad
DOI: 10.21449/ijate.478277
ATIF 5 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 997

5

0

997

3

0

6172

Eğitim paydaşlarında iş tatmini ve tükenmişlik ilişkisi: Bir meta-analiz
DOI: 10.17556/jef.47774
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3058

3

0

3058

5

0

3157

2

0

941

1

0

3604

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.