Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Serkan Arıkan
Serkan Arıkan
Doç. Dr.
BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ
Yayın
5
Hakemlik
10
CrossRef Atıf
5
TR Dizin Atıf
4
5
Yayın
10
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
4
TR Dizin Atıf
0000-0001-9610-5496
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme Teorileri ve Uygulamaları
Kurum
BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
STEM Yeterlikleri Değerlendirme Çerçevesinin 4. sınıf Düzeyi için Uyarlanması
Yazarlar:
Serkan Arıkan
,
Melek Pesen
,
Emine Erktin
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.1249861
ATIF
0
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
611
0
ATIF
3
FAVORİ
611
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Uluslararası Matematik Yarışması Maddelerinin Cinsiyet Gruplarına Göre Değişen Madde Fonksiyonu (DMF) açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Serkan Arıkan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.52597/buje.1411656
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
50
0
FAVORİ
50
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM Yeterlikleri Değerlendirme Çerçevesinin 4. sınıf Düzeyi için Uyarlanması
Yazarlar:
Serkan Arıkan
,
Melek Pesen
,
Emine Erktin
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.1249861
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
611
3
FAVORİ
611
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mesleki Gelişimde Öğrenme Topluluğu Yaklaşımı: Fen ve Matematik Öğretmenleri için bir Ölçme ve Değerlendirme Programı
Yazarlar:
Bengu Borkan
,
Engin Ader
,
Beyza İnceçam
,
Arif Böyüksolak
,
Emine Erktin
,
Güneş Ertaş
,
Serkan Arıkan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.52597/buje.1106934
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
434
0
FAVORİ
434
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Teachers’ Knowledge and Perception about Dyslexia: Developing and Validating a Scale
Yazarlar:
Duygu Tosun
,
Serkan Arıkan
,
Nalan Babür
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.684672
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1899
0
FAVORİ
1899
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Adaptation of the Self-efficacy Beliefs in STEM Education Scale and Testing Measurement Invariance across Groups
Yazarlar:
Cansu Demirtaş
,
Serkan Arıkan
, Ebru Zeynep Muğaloğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.675240
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1252
0
FAVORİ
1252
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editörlük
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
Hakemlik
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
Yayınlar
Teachers’ Knowledge and Perception about Dyslexia: Developing and Validating a Scale
Yazarlar:
Duygu Tosun
,
Serkan Arıkan
,
Nalan Babür
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.684672
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1899
4
ATIF
0
FAVORİ
1899
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Adaptation of the Self-efficacy Beliefs in STEM Education Scale and Testing Measurement Invariance across Groups
Yazarlar:
Cansu Demirtaş
,
Serkan Arıkan
, Ebru Zeynep Muğaloğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.675240
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1252
1
ATIF
0
FAVORİ
1252
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat