Loading [a11y]/accessibility-menu.js
avatar
Abdullah Adıgüzel Prof. Dr. DUZCE UNIV
Yayın 24 Hakemlik 42 CrossRef Atıf 64 TR Dizin Atıf 36
24 Yayın
42 Hakemlik
64 CrossRef Atıf
36 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim

Kurum

DUZCE UNIV

Popüler Yayınları

0

2

1493

SALGIN SÜRECİNDE UZAKTAN EĞİTİM VE ÖĞRENCİ BAŞARISINI DEĞERLENDİRMEYE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Yayın Bilgisi: 2020 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.781998
ATIF 34 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3931

34

2

3931

9

2

3343

0

1

949

0

1

197

Yayınlar

1

197

0

547

Hibrit Öğrenme Modeli Üzerine Bir Meta Sentez Çalışması: Uluslararası Örnekler
Yayın Bilgisi: 2024 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1252931
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1476

0

1476

2

3343

0

447

2

1493

SALGIN SÜRECİNDE UZAKTAN EĞİTİM VE ÖĞRENCİ BAŞARISINI DEĞERLENDİRMEYE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Yayın Bilgisi: 2020 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.781998
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3931

2

3931

0

3324

0

2732

THE EFFECT OF DIGITAL STORY PREPARATION PROGRAM ON READING COMPREHENSION IN ENGLISH
Yazarlar: Abdullah Adıgüzel , Zeynep Kumkale
Yayın Bilgisi: 2018 , Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1428

0

1428

0

7411

0

1772

0

1228

0

1790

Yayınlar

1

0

547

Hibrit Öğrenme Modeli Üzerine Bir Meta Sentez Çalışması: Uluslararası Örnekler
Yayın Bilgisi: 2024 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1252931
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1476

1

0

1476

1

0

1595

9

2

3343

SALGIN SÜRECİNDE UZAKTAN EĞİTİM VE ÖĞRENCİ BAŞARISINI DEĞERLENDİRMEYE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Yayın Bilgisi: 2020 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.781998
ATIF 34 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3931

34

2

3931

5

0

3324

8

0

7411

4

0

1772

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.