ISSN: 2528-9624
e-ISSN: 2528-9632
Başlangıç: 2016
Yayımcı: Aksaray Üniversitesi
Kapak Resmi
 

DUYURU:

Dergimiz 31.07.2024 tarihi itibariyle TÜBİTAK ULAKBİM TR Dizin tarafından "İzleme" sürecine alınmıştır. Dergi kurulumuza ve yazarlarımıza katkılarından dolayı teşekkürlerimizi sunarız. 

DUYURU: 

Dergimiz 30.05.2024 tarihi itibariyle ROAD, DRJI, ASCI, ESJI'de dahil olmak üzere 10'dan fazla ulusal ve uluslararası yeni dizinde taranmaya başlamıştır. Dergi kurulumuza ve yazarlarımıza katkılarından dolayı teşekkürlerimizi sunarız. 


YAZARLAR İÇİN ÖNEMLİ DUYURU!!!

Lütfen yükleyeceğiniz makaleler için ve halihazırda yüklenmiş makaleler için (sonraki süreçlerde) Dergi Dosyaları bölümünde hazırlanmış dökümanları kullanınız. Makale yükleme esnasında aşağıdaki dökümanların olmasına dikkat ediniz:

-Anonim Tam Metin Dosyası (Sizi, kurumunuzu vb. tanımlayan özel bilgilerin çıkarıldığı tam metin dosyası/ IHEAD Şablon-Template-2024 kullanınız)
-Etik Kurul Raporu (Etik kurul raporu gerektirmeyen çalışmalarınız için hazırlanmış olan Yazarlar için Etik Hususlar Beyan Formu'nu doldurunuz.)
-Telif Hakkı Onay Formu
-IHEAD Başlık Sayfası / Title Page
-Itentichate Raporu (Kaynakça ve doğrudan blok alıntılar hariç %15'i geçmeyecek)
-Yazarlar İçin Hakemlere Yanıt Dosyası (İlk yükleme sırasında gerekli değildir. Değerlendirmeler süreçlerinde kullanınız.)

HAKKINDA

Aksaray Üniversitesi Eğitim Fakültesi bünyesinde faaliyet gösteren Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi, yılda iki sayı olarak yayımlanan uluslararası, hakemli bir dergidir. Dergimiz eğitimin tüm alanlarıyla ilgili nicel, nitel ve karma yöntem araştırma makaleleri, derleme ve kitap eleştirisi çalışmalarına yer vermektedir.

Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi ulusal ve uluslararası düzeyde üretilen, özgün bilimsel çalışmaları yayımlamayı ve eğitim alanına katkı sağlamayı hedeflemektedir. Dergimizin amacı, eğitim ve eğitimin alt alanlarında görev yapan akademisyen, öğretmen ve ilgili alanlarda lisansüstü öğrenim yapan öğrencilerin hem kendi aralarında hem de politika belirleyicileri ve eğitimin diğer paydaşlarıyla bir araya gelerek, gelecek nesillere daha iyi bir eğitim olanağının sağlanabilmesi için yapılması gereken yenilikleri tartışabilecekleri, uluslararası bir platform oluşturmaktır.

2024 - Cilt: 9 Sayı: 2

Değerli Meslektaşlarımız,
IHEAD'ın son sayısının (Cilt 9-Sayı 2) yayımlandığını bildirmekten mutluluk duymaktayız. Sayının yayımlanmasında emeği geçen editör kurulu üyelerine, hakemlere ve yazarlara değerli katkılarından dolayı özel teşekkürlerimizi sunarız. Ayrıca, IHEAD'ın gelecek sayısını (Cilt 10-Sayı 1) Haziran 2025 itibariyle yayımlamayı planlamaktayız. Ocak 2024 itibariyle dergimize Türkçe makalelerin yanı sıra İngilizce makaleler de kabul etmekteyiz. Eğitimle ile ilgili makalelerinizi değerlendirmekten büyük bir memnuniyet duyacağımızı bildirir katkılarınız için şimdiden teşekkür ederiz.
Editör Kurulu
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi (IHEAD) by Aksaray Üniversitesi Eğitim Fakültesi içeriği CC BY-NC-SA 4.0. lisansına sahiptir.
by-nc-sa.svg

Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi (IHEAD) dünyada araştırmacılar, yayıncılar ve bilim insanları tarafından en fazla kullanılan benzerlik yazılımlarından birisi olan iThenticate'i kullanmaktadır.

ithenticate-badge-rec-reverse.jpg


Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi (IHEAD) açık erişimli bir dergidir.
Open-Access-logo.png