Prof. Dr. Arzu DOĞRU, 1999 yılında İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Biyoloji Öğretmenliği programından mezun oldu. Yüksek Lisans ve Doktora eğitimlerini İnönü Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Biyoloji Anabilim Dalında tamamladı. 2007 yılında yardımcı doçent olarak Aksaray Üniversitesi'nde öğretim üyeliğine başlayan Doğru halen aynı üniversitede profesör olarak görevine devam etmekte olup Biyoloji, Biyoloji Eğitimi ve Fen Eğitimi alanlarında çalışmalarını sürdürmektedir. Aksaray Üniversitesinde anabilim dalı başkanlığı, bölüm başkanlığı, fakülte kurul üyeliği, fakülte yönetim kurulu doçent temsilciliği, dekan yardımcılığı, eğitim fakültesi senato temsilciliği görevlerini de yapan Prof. Dr. Arzu Doğru halen Aksaray Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dekanı olarak görev yapmaktadır.
Mücahit Öztürk lisansüstü eğitimini ve doçentligini bilgisayar ve öğretim teknolojileri eğitimi alanında almıştır. Uzaktan öğretim, çevrimiçi öğrenme, harmanlanmış öğrenme, ters yüz öğrenme, oz-duzenleyici öğrenme ve programlama öğretimi uzmanlık alanlarıdır. Üretken yapay zeka, teknoloji bağımlılığı, çevrimiçi değerlendirme çalışma alanlaridir.
Melek ATABAY, lisans öğrenimini 2013 yılında Ankara Üniversitesi Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi bölümünde tamamlamıştır. Yüksek lisans eğitimini Karadeniz Teknik Üniversitesi Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi bölümünde tamamlayan araştırmacı, doktora öğrenimini ise Trabzon Üniversitesi BÖTE anabilim dalında tamamlamıştır. Trabzon Üniversitesinde araştırmacı ve akademisyen olarak çalışmalarını yürütmekte olan yazarın öncelikli ilgi alanları; öğretim teknolojileri, eğitimde teknoloji entegrasyonu, uzaktan eğitim, çevrimiçi öğrenme ortamlarının tasarımı, öğrenme analitikleri ve üretken yapay zekadır.
Dr. Melike Günbey, Türkiye Giresun Üniversitesi Eğitim Fakültesi'nde Eğitim Yönetimi alanında doktor öğretim üyesidir. Yükseköğretim çalışmaları konusunda uzmanlaşmıştır. Ankara Üniversitesi'nden Eğitim Yönetimi alanında doktora derecesi almıştır ve araştırmaları sırasında doktora eğitiminde akademik kimlik inşasına odaklanmıştır. Araştırma ilgi alanları arasında yükseköğretim, akademik kimlik, kapsayıcı eğitim ve erken kariyer dönemi araştırmacıları yer almaktadır.
ÖZGEÇMİŞ
Doç. Dr. Mehmet Şahin AKINCI
“Müzik Eğitimi, Ses Eğitimi, Koro Eğitimi, Koro Yönetimi, Özel Gereksinimli Öğrencilerin Müzik Eğitimi”
1983 yılında Isparta’da doğdu. Müzik eğitimine 1997 yılında girdiği Isparta Anadolu Güzel Sanatlar Lisesi’ nde başladı. Lise eğitimi boyunca okul içi ve dışındaki çeşitli konserlerde piyano ve ud çalgıları alanlarında solist ve eşlikçi olarak görevler aldı.
2001 yılında Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü Müzik Eğitimi Anabilim Dalı’ nda ses eğitimi-şan bölümü öğrencisi olarak lisans eğitimine başladı. Lisans eğitimi süresince Prof. Memduh ÖZDEMİR’ in işitme-armoni, Prof. Dr. Nergiz ŞAKİRZADE SARI’ nın piyano, Dr. Tülay EKİCİ ve Doç. Gülcihan ÖZKAN’ ın şan öğrencisi oldu. Lisans eğitimi boyunca bölüm içinde ve dışında düzenlenen şan ve piyano konserlerinde solist ve eşlikçi olarak görevler aldı. Lisans 3. ve 4. sınıfta bireysel piyano ve şan resitalleri verdi. Üniversitedeki eğitimi dışında İzmir TRT Gençlik Korosu’nda, İzmir Devlet Opera-Balesi Oda Korosu’nda ve İz-Sanat oda Korosu’nda korist eğitimleri alarak bu koroların konserlerinde korist oldu. Ayrıca lisans eğitimi boyunca İzmir Devlet Opera ve Balesi solist ve korist sanatçılarından şan dersleri aldı. 2005 yılında lisans bölüm birincisi olarak mezun oldu. Lisans mezuniyetinden hemen sonra Özel Maria Rita Epik Müzik Okulu’nda Piyano Öğretmeni olarak çalışmaya başladı. 2006 Şubat ayında ise MEB’ na kadrolu müzik öğretmeni olarak atandı ve çalışmaya devam etti.
Askerlik görevini tamamladıktan sonra müzik öğretmenliği görevi devam ederken 2009 yılında Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü’nde ses eğitimi-şan bölümü öğrencisi olarak yüksek lisans eğitimine başladı. Yüksek lisans eğitimi sırasında ayrıca tez danışmanı olan Prof. Dr. Nurdan KIZILDELİ SALIK’ tan şan dersleri ve Prof. Dr. H. Seval KÖSE’den koro eğitimi alanında çeşitli dersler ve Prof. Dr. Sibel KARAKELLE’den müzik pedagojisi alanında dersler aldı. 2009-2010 ve 2010-2011 Eğitim Öğretim yıllarında aynı bölümde lisans seviyesinde öğretim elemanı olarak Bireysel Ses Eğitimi, Anadal Şan eğitimi ve Koro dersleri verdi. Yüksek lisans eğitimi boyunca şan resitalleri verdi ve düzenlenen konserlerde piyano eşlikçisi olarak görevler aldı. 2011 yılında yüksek lisans eğitiminden mezun oldu. Türk Halk Müziği ve Türk Sanat Müziği birikimi ve eğitiminden dolayı çeşitli belediye kültür sanat topluluklarında solist ve enstrumanist olarak görevler aldı.
2009-2012 yılları arasında Isparta Gençlik Merkezi Çocuk Korosu’ nun ve Burdur Belediyesi Çocuk Korosu’ nun şefliğini ve eğitimciliğini yapmıştır. 2012-2019 yıllarında Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü Müzik Eğitim Anabilim Dalı’ nda Ses Eğitimi ve Koro alanlarında Öğretim Görevlisi olarak çalışmıştır. Kendi özel topluluğu olan BAİBÜ Çoksesli Koro Topluluğu Danışmanlığını ve çalıştırıcılığını sürdürmüştür. Çoksesli Koro çalışmalarının ürünlerini yurt içinde ve yurt dışında çeşitli festivallerde sunmuştur. 2013 Yılında aynı üniversitenin Eğitim bilimleri Enstitüsünde Doktora Programı öğrencisi olarak eğitimine başlamıştır ve 2017 Eylül ayında mezun olarak doktor ünvanını almıştır. Doktora eğitiminde Marmara Üniversitesi Eğitim Fakültesi Müzik Eğitimi Anabilim Dalı Öğretim Üyesi Prof. Dr. Tülin MALKOÇ’ tan şan dersleri almıştır ve düzenli olarak şan konserleri vermeye devam etmektedir (Konser kayıtları Şahin AKINCI youtube sayfasında mevcuttur). 2019 Nisan ayından itibaren Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi Devlet Konservatuarı Sahne Sanatları Bölümü Opera Anasanat Dalı’nda Dr. Öğretim Üyesi olarak çalışmaya başlamıştır ve 2020-2023 yıllarında 3 yıl aynı bölümde anasanat dalı başkanlığı görevini üstlenmiştir. 2023 yılı Şubat ayında Doçent ünvanını almıştır ve aynı kurumda öğretim üyesi olarak çalışmaya devam etmektedir.
17 yıllık meslek hayatı boyunca okul öncesi 4 yaştan itibaren lisans son sınıf seviyesi de dahil olmak üzere tüm öğrencilerle çalışma deneyimine sahiptir. Bir müzik eğitimcisinin olabildiğince geniş yelpazede eğitimcilik yapması gerekliliğine olan inancından dolayı uzmanlık alanı olan Klasik Batı Müziği şan-ses-koro-opera eğitimi dışında piyano eğitimi, uluslararası önemli müzik eğitimi yöntemleri olan Kodaly ve Orff-Schulwerk müzik eğitimine oldukça fazla önem vermiştir. Sertifikalı eğitimler ve kurslara devam ederek müziksel anlamda gelişimini sürdürmektedir. Bunların dışında Türk Halk Müziği ve Türk Sanat Müziği alanlarında da çalgılar çalabilmekte, çalıştırıcılık ve çalışmalar yapabilme deneyimine sahiptir. Haziran 2018 de öğrenci koçluğu eğitimini tamamlamış ve öğrenci koçluğu sertifikasını, Şubat 2019 da Anadolu Üniversitesi Türk Müziği E Sertifika Programını Tamamlamış Sertifikasını almıştır.
ÇALIŞMA TECRÜBESİ: *Özel Maria Rita Epik Müzik Okulunda bir eğitim dönemi(Piyano
Öğretmeni)
* 6.5 yıl Milli Eğitim Bakanlığında Müzik Öğretmeni
* 2 yıl Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü Müzik Eğitimi Öğretmenliği Bölümü’ nde Öğretim Elemanı (Müzik öğretmenliği ile eş zamanda) * Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Güzel Sanatlar
Eğitimi Bölümü Müzik Eğitimi Anabilim Dalında Öğretim Görevlisi *Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi Devlet Konservatuvarı Opera Anasanat Dalı (2020-2023). * Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Okul Öncesi ve Sınıf Öğretmenliği Bölümü.
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği Anabilim Dalı - Lisans - 2004-2008
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğtimde Ölçme ve Değerlendirme Anabilim Dalı - Yüksek Lisans - 2010-2013
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğtimde Ölçme ve Değerlendirme Anabilim Dalı - Doktora - 2013-2017
Aksaray Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğtimde Ölçme ve Değerlendirme Anabilim Dalı - Arş. Gör. - 2010-2011
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğtimde Ölçme ve Değerlendirme Anabilim Dalı - Arş. Gör. - 2011-2018
Aksaray Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğtimde Ölçme ve Değerlendirme Anabilim Dalı - Dr. Arş. Gör. - 2019-2022
Aksaray Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğtimde Ölçme ve Değerlendirme Anabilim Dalı - Dr. Öğr. Üyesi - 2022-2024
Aksaray Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğtimde Ölçme ve Değerlendirme Anabilim Dalı - Doçent - 2024-devam ediyor
Araştırmacı, 2010 yılında Gazi Üniversitesi Özel Eğitim Bölümü Görme Engellilerin Eğitimi Anabilim Dalından mezun oldu. 2015 yılında Görme Engellilerin Eğitimi Anabilim Dalında yüksek lisansını tamamladı. 2013-2015 yılları arasında Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi Özel Eğitim Bölümü’nde araştırma görevlisi olarak görev yaptı. 2015 yılında Aksaray Üniversitesi Özel Eğitim Bölümü Görme Engellilerin Eğitimi Ana Bilim Dalı’nda araştırma görevlisi olarak göreve başladı ve halen aynı üniversitede görev yapmaktadır. 2020 yılında Gazi Üniversitesi Özel Eğitim Bölümü’nde doktora eğitimini tamamladı. 2023 yılında ise aynı alanda doçent unvanını aldı. Çalışma alanları; görme yetersizliği, görme yetersizliği olan öğrenciler için dinleme becerileri, görme yetersizliği olan öğrencilere çalışma becerilerinin öğretimi ve Genişletilmiş Çekirdek Müfredat alanlarıdır.
Doç. Dr. Cem ASLAN, Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Özel Eğitim Bölümü'nde Görme Engelliler Eğitimi Anabilim Dalı'nda görev yapmaktadır. Lisans, Yüksek Lisans ve Doktorasını Gazi Üniversitesi Görme Engelliler Eğitimi Alanında tamamlamıştır. 2011 yılında Atatürk Üniversitesi'nde göreve başlayan Aslan, 2013 yılından beri Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Özel Eğitim Bölümü Görme Engelliler Eğitimi Anabilim Dalı’nda görev yapmaktadır. Görme Engelliler Eğitimi alanında işlevsel görme, yardımcı/destekleyici teknoloji, yazma/yazılı ifade ve görme engellilerin eğitimi alanlarında çalışmaktadır.
Gazi Üniversitesi Türkçe Eğitimi Anabilim Dalında doktorasını yapmıştır.
Aksaray Üniversitesi İngilizce Öğretmenliği Bölümü'nde Doçent Doktor olarak görev yapmaktadır. Yüksek lisans ve doktora derecelerini Gazi Üniversitesi'nden almıştır. Akademik geçmişi ağırlıklı olarak İngiliz Dili Eğitimi alanındadır. Çeşitli uluslararası akademik dergilerde hakemlik yapmaktadır. Teknoloji meraklısı, araştırmacı ve uluslararası konferans sunucusudur. Uzmanlık alanları arasında kültürlerarası iletişim, dil öğretmenlerinin eğitimi, dil pedagojisinde BİT uygulamaları ve dil değerlendirmesi yer almaktadır. Araştırma alanlarıyla ilgili çok sayıda kitap bölümü ve makale yayınlamıştır.
Dr. Barış ERİÇOK
Lisans öğrenimini Çanakkale 18 Mart Üniversitesi İngilizce öğretmenliğinde tamamladıktan sonra aynı üniversitede İngiliz Dili Eğitimi yükseklisansı yapmıştır. Hacettepe üniversitesi İngiliz Dili Eğitimi doktora programını başarıyla tamamlamıştır. Tekirdağ Namık Kemal üniversitesi, Gazi üniversitesi, İzmir Demokrasi üniversitesi gibi pek çok farklı üniversitede İngilizce eğitimine dair farklı dersler vermiştir. Şu anda Milli Savunma Üniversitesi Yabancı Diller bölümünde görev yapmaktadır.
Anna Zólyomi, PhD, ELTE Eötvös Loránd Üniversitesi'nde yardımcı doçenttir ve Dil Pedagojisi ve İngilizce Uygulamalı Dilbilim Doktora Programı Çalışmaları Direktörüdür. GiLE Beceri Geliştirme Dergisi'nde Bölüm Editörü ve Dil Öğrenme Psikolojisi Dergisi'nde Yayın Kurulu üyesidir. Çeşitli araştırma projelerinde yer almış, ulusal ve uluslararası konferanslarda sunumlar yapmış ve LTR ve SSLLT'nin önde gelen dergilerinde yayınlar yapmıştır. Q1 yayınları için Faculty Award for Publication Excellence ödülünü almıştır.
Burgos Üniversitesi'nden Beşeri Bilimler ve İletişim alanında Dr. ve Orta Öğretimde Yüksek Lisans (İngilizce Öğretmenliği), Salamanca Üniversitesi'nden İngiliz Filolojisi alanında lisans derecesi.
Burgos Üniversitesi İngilizce Bölümü'nde yardımcı öğretim görevlisi olup ağırlıklı olarak Eğitim Derecelerinde ders vermektedir. İngilizce öğretmeni ve öğretmen eğitmeni.
Araştırma alanları: Avrupa dil öğretim politikası ve dil öğretmeni eğitimi. ICLLAS araştırma grubunun üyesi)https://www.ubu.es/identity-and-change-english-speaking-countries-and-their-literatures-icclas)