Ali Orhan profil resmi
Ali Orhan Dr. Öğretim Görevlisi BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ
Yayın 14 Hakemlik 4 CrossRef Atıf 31 TR Dizin Atıf 4
14 Yayın
4 Hakemlik
31 CrossRef Atıf
4 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Eğitimde Program Geliştirme Eğitimde Program Değerlendirme

Kurum

BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

Ters Yüz Edilmiş Öğrenme Modelinin Kuramsal Analizi
DOI: 10.17860/mersinefd.431745
ATIF 24 FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 18762

24

3

18762

0

1

2303

1

1

2567

Yayınlar

0

123

Zonguldak'ta Uluslararası Öğrenci Olmak: Uyum, Duygular, Faydalar ve Zorluklar
DOI: 10.17556/erziefd.1309829
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 250

0

250

0

1752

Üniversite Öğrencilerinin Epistemolojik İnançlarının Bazı Demografik Değişkenlere Göre İncelenmesi
Yazarlar: Ali Orhan
Yayın Bilgisi: 2022 , Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
DOI: 10.5961/higheredusci.1076780
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 332

0

332

Lise Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Becerileri Üzerine Bir Çalışma
Yazarlar: Ali Orhan , İnan Tekin
DOI: 10.19126/suje.1055732
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2144

0

2144

0

644

0

402

0

1777

1

2303

1

2567

0

2642

GÖZ ARDI EDİLEN PROGRAM VE TÜRKİYE'DEKİ YANSIMALARI
Yazarlar: Ali Orhan , Filiz Evran Acar
Yayın Bilgisi: 2018 , Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.375778
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3740

0

3740

Ters Yüz Edilmiş Öğrenme Modelinin Kuramsal Analizi
DOI: 10.17860/mersinefd.431745
FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 18762

3

18762

Yayınlar

Üniversite Öğrencilerinin Epistemolojik İnançlarının Bazı Demografik Değişkenlere Göre İncelenmesi
Yazarlar: Ali Orhan
Yayın Bilgisi: 2022 , Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
DOI: 10.5961/higheredusci.1076780
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 332

1

0

332

Lise Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Becerileri Üzerine Bir Çalışma
Yazarlar: Ali Orhan , İnan Tekin
DOI: 10.19126/suje.1055732
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2144

1

0

2144

2

0

1777

1

1

2567

GÖZ ARDI EDİLEN PROGRAM VE TÜRKİYE'DEKİ YANSIMALARI
Yazarlar: Ali Orhan , Filiz Evran Acar
Yayın Bilgisi: 2018 , Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.375778
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3740

2

0

3740

Ters Yüz Edilmiş Öğrenme Modelinin Kuramsal Analizi
DOI: 10.17860/mersinefd.431745
ATIF 24 FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 18762

24

3

18762

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.